Sklep online
CZYM JEST PROCES PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI?

Przed zatwierdzeniem Twojego zamówienia upewniamy się czy możemy je zrealizować w warunkach przedstawionych na stronie. Weryfikujemy wielkość oryginalnych opakowań, logistykę i ceny. Jeśli zamówienie nie wymaga zmian, zatwierdzamy je. Dla zamówień złożonych w platformie B2B do godziny 13:00, w większości przypadków akceptujemy je w 2 godziny. Maksymalny czas to 24h robocze.

 

W przypadku konieczności zmian, kontaktujemy się z Tobą drogą telefoniczną lub mailową aby uzgodnić je z Tobą. Wtedy do procesowania zamówienia przechodzimy tylko po uzyskaniu Twojej zgody.

JAKA FIRMA KURIERSKA/LOGISTYCZNA DOSTARCZY MOJE ZAMÓWIENIE?

Jeśli Twoje zamówienie będzie miało wagę netto poniżej 300kg, dostarczymy je kurierem DPD. Zamówienia od 300kg dostarczamy operatorem logistycznym Hellmann.

GDZIE ZNAJDĘ NUMER LISTU PRZEWOZOWEGO?

Numer listu przewozowego DPD znajdziesz na fakturze, którą wysyłamy do Ciebie w dniu wysyłki (znajdziesz ją także w panelu klienta), informacji tej udzieli także Biuro Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 32 250 11 88.

W przypadku dostaw paletowych firmą Hellmann numer listu przewozowego możesz uzyskać pod nmuerem telefonu: +48 32 250 11 88.